15 august 2011

Mărgeluțe elegante

Trebuie să mărturisesc că nu sunt deloc inspirată când vine vorba de titluri :">.
Revenind... A început să-mi surâdă ideea de a face coliere/brățări pe panglici sau eșarfe. Deci aceasta nu va fi singura dată când le veți vedea pe blog. Deși pot fi migăloase câteodată (mai ales că sunt decorate tot cu pastă polimerică și nu cu vopsea), merită.

Pe lângă piesa anterioară, am mai creat un set format dintr-o pereche de cercei și o brățară/ un colier (în funcție de cum doriți să purtați bijuteria). Pentru a scurta panglica în caz de este prea lungă, cum ziceam și în postarea de mai jos, puteți să o tăiați și să o ardeți ușor, la capete, cu o brichetă. Panglica este din saten bordeaux. Mărgelele sunt, desigur, din pastă polimerică, iar tortițele cerceilor sunt din cupru.


Preț cercei: 15 lei

Preț colier/brățară: 25 lei [VANDUTA]


* Preț set întreg: 35 lei *


P.S.1  Ziceam că mă plictisesc repede, nu? Mi-am schimbat și semnătura, după cum se poate observa.
P.S.2  Cred că o să schimb fontul textului de pe blog, deoarece am observat că semnul exclamării arată mai mult ca o bară verticală (nu se vede punctul !!!). Cred că sufăr de sindromul obsesiv-compulsiv :)).
P.S.3  Am reintrodus 'butoanele de reacții' de sub fiecare postare, așa că vă aștept cu feedback. Spuneți-mi ce vă place, ce nu, comentați dacă aveți mai multe de spus sau de întrebat. Încă un pretext să vorbesc mai mult decât o fac de obicei (glumesc! Sau nu... :">).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu