14 august 2011

Sunday evening

Hei! Știu, știu... nu am mai postat de mult timp. Mâine se fac 3 luni de la ultimul semn de viață pe care l-am dat pe blog. Mda, înainte să înceapă vacanța m-am gândit că o să profit de timpul liber (din belșug de altfel) ca să lucrez la alte accesorii, dar lucrurile au decurs puțin altfel. Încerc să-mi reintru în ritm și o să revin zilele acestea cu noutăți. 

Da, mi-am schimbat theme-ul blog-ului. Iar! Mă plictisesc repede de el. Și nu, nu cred că acesta de acum e definitiv. Cer înțelegere și mă scuzați dacă v-am derutat *puppy eyes*.

De asemenea, mă gândesc să creez un alt blog, mai complex, pe care să postez și desene/schițe/picturi etc. (trebuie să mă axez mai mult pe partea asta; viitorul la care sper o cere), poze cu accesorii handmade, desigur, câteva chestii despre mine, ce fac, ce ascult, ce citesc, ce mănânc (mai nou, m-a apucat febra "bucătăritului"), pe unde merg, cu cine, una alta. Aș putea să continui cu partea de handmade pe acesta și restul va fi pe cel "nenăscut" încă. Eh, văd eu cum le structurez și organizez. The important thing is that i'm back! :D

offtopic: Funny video. Catchy song. Ce-am tot ascultat azi, inclusiv acum, cât am scris... enjoy:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu